Toyota osigurava raznolika rješenja mobilnosti za Tokio 2020. uključujući i cijelu paletu elektrificiranih vozila

TOYOTA ФИНАНС

- Otprilike 90 posto Toyotinih vozila na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Tokiju 2020 će biti elektrificirano., s ciljem postizanja najniže emisije plinova ikada zabilježene za flotu službenih vozila Olimpijskih i Paraolimpijskih igara
- Toyota planira razviti jedinstvenu verziju vozila prvenstveno namijenjena korištenju tijekom Igara u Tokiju 2020.


Toyota Motor Corporation (Toyota), globalni partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, je jučer objavila da će osigurati cijelu paletu električnih vozila, uključujući jedinstvene verzije modela razvijenih posebno za podršku Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Tokiju 2020. Kroz elektrificiranu paletu, Toyota, zajedno s Organizacijskim odborom Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Tokiju, želi ostvariti najnižu razinu emisije zabilježenu za flotu službenih vozila bilo kojih Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, pridonoseći tako i smanjenju utjecaja Igara na okoliš.

Toyota će osigurati ukupno oko 3.700 vozila za mobilnost Tokio 2020. Većina, ili gotovo 90 posto flote službenih vozila će biti elektrificirana. Elektrificirana vozila uključujući hibridna električna vozila (HEV), električna vozila s gorivnim člancima (FCEV), kao što su vodikom pogonjen MIRAI, plug-in hibridna vozila (PHEV), Prius PHV (na nekim tržištima poznat kao Prius Prime), te baterijska električna vozila (BEV) uključujući „APM“ (Accessible People Mover – pristupačno vozilo za prijevoz putnika) i e-Palette Tokyo 2020 kao i TOYOTA Concept-i, koji su razvijeni prvenstveno za korištenje na Igrama ili kao jedinstvena verzija za Igre.

Među elektrificiranim vozilima koja će biti osigurana, Toyota će uključiti otprilike 500 FCEV i otprilike 850 BEV, što je najveća flota za bilo koje Igre do sada.

Od otprilike 3.700 vozila za Tokio 2020. većina vozila, njih 2.700, će se koristiti uglavnom kao podrška prijevozu između borilišta. To će biti vozila dostupna na tržištu, kao što je Mirai i sl. Preliminarni izračuni govore da će prosječna emisija CO2 vozila dostupnih na tržištu za Tokio 2020. biti manja od 80 g/km*1, što znači otprilike pola vrijednosti u usporedbi s flotom slične veličine konvencionalnih benzinskih i dizelskih vozila.

Povrh toga, predviđa se dodatno smanjenje tijekom Igara zbog kombinacije Toyotinih drugih naprednih rješenja mobilnosti, uključujući jedinstvene verzije vozila ili vozila posebno konstruiranih za korištenje na Igrama. U tom smislu, Toyota namjerava postići najnižu emisiju flote službenih vozila bilo kojih Olimpijskih ili Paraolimpijskih igara.





Povrh toga, radi izbjegavanja sudara i smanjenja/ublažavanja moguće štete ili ozljeda, sva vozila dostupna na tržištu za prijevoz osoblja će biti opremljena Toyotinim preventivnim sigurnosnim tehnologijama, uključujući „Toyota Safety Sense“ i „Lexus Safety System +“. Dodatno, gotovo sva vozila dostupna na tržištu će isto tako biti opremljena Toyotinim sustavom Smart Stop Technology (SST), osmišljenim za pomoć u kočenju u slučaju nehotičnog pritiska na papučicu gasa.

Uz službenu flotu, Toyota će podržavati odvijanje Igara i drugim vozilima, uključujući i autobus na gorivne članke za masovni prijevoz „SORA“, pomoćnim vozilima koja će podizati putnike do njihovih sjedala ili na sebi imaju pričvršćenu rampu radi omogućavanja putnicima u invalidskim kolicima ulazak u vozilo kroz stražnja vrata, kao i drugim vozilima kao što su viličari na gorivne članke koje proizvodi i prodaje Toyota Industries Corporation.

Toyotini stupovi za Tokio 2020.
Tri glavna Toyotina stupa za Tokio 2020. oslanjaju se na:
(1) mobilnost za sve, ili omogućavanje svim ljudima slobodu kretanja,
(2) održivost, s fokusom na ostvarivanje društva vodika (okoliš/sigurnost)
(3) podrška prijevozu na Igrama korištenjem Toyotinog sustava proizvodnje (Toyota Production System - TPS). Na temelju ova tri stupa, Toyota ima namjeru osigurati rješenja mobilnost koja pružaju znatno više od onoga što pružaju tradicionalna vozila.

Zahvaljujući cijeloj paleti elektrificiranih vozila radi smanjenja utjecaja na okoliš i rješenja za mobilnost koja kombiniraju TPS s različitim oblicima prijevoza, Toyota će podržavati mirno odvijanje Igara, istovremeno omogućavajući prijevoz posjetitelja Igara, uključujući osoblje, sportaše i posjetitelje. Povrh toga, zahvaljujući svojim robotima, Toyota će pridonijeti odvijanju natjecanja i postizanju jedinstvenog iskustva koje će premašivati uvriježeno shvaćanje toga što mobilnost znači za Igre. Ove aktivnosti su osmišljene u sklopu izazova koji si je Toyota postavila, a to je osiguravanje „mobilnosti za sve“ nudeći različita rješenja za mobilnost kako bi Tokio 2020. bio jedinstveni događaj.

Niže u tekstu su navedena glavna vozila koja će Toyota osigurati:

 

1) Vozila razvijena posebno za Tokio 2020.


APM
  • Otprilike 200 ovih vozila će pomagati posjetiteljima s invaliditetom da se kreću između borilišta Igara u Tokiju 2020., kao što su Olimpijski stadion i Teniski park Ariake, i savladavaju onaj zadnji dio puta, kao i u slučaju nužde
  • Pojedinosti o APM-u su objavljene 18. srpnja ( ovdje je cijela objava)

 


2) Jedinstvene verzije vozila za Tokio 2020.
e-Palette (verzija Tokyo 2020.)

  • Toyotino prvo baterijsko električno vozilo (BEV) razvijeno posebno za Autono-MaaS*2, Tokyo 2020 e-Palette će služiti prijevozu osoblja i sportaša, pri čemu će 12 ili više tih vozila imati neprekidnu rutu kretanja unutar Olimpijskog i Paraolimpijskog sela.
  • Zahvaljujući niskom podu, električnoj rampi te preciznom zaustavljanju na svakoj stanici, ostavljajući mali ili nimali jaz između rubnog kamena i autobusa, e-Palette će olakšati putovanje putnicima u invalidskim kolicima i vršiti prijevoz na kratkim udaljenostima.
  • Predviđa se da će se ovo vozilo odlikovati automatiziranom vožnjom (do SAE razine 4*3). Povrh rukovatelja u svakom vozilu, koji će nadzirati odvijanje automatizirane vožnje, Toyota će osigurati i digitalni upravljački sustav radi praćenja stanja vozila.

     




    Specifikacije vozila




    Toyota Concept-i (izvedba za Tokio 2020.)

    • Odlikujući se karakterističnim vanjskim dizajnom „hight-tech siluetom u jednom potezu“, Concept-i se nada unijeti dodatno uzbuđenje i pažnju u Igre kroz svoje djelovanje kao vozilo u konvoju u prenošenju olimpijskog plamena i predvodničko vozilo u maratonu.
    • Povrh vozila osiguranih za Igre, javne ceste koje okružuju izložbeni prostor Toyota Cityja „MEGAWEB“ na području Tokio Odaiba/Toyosu će se koristiti za testne vožnje vozila s naprednim tehnologijama vožnje. Očekuje se da će ta događanja uključivati Toyota Concept-i, koji će demonstrirati automatiziranu vožnju i (SAE razina 4*3) njene funkcije, uključujući „razgovor s agentom („Agent conversation“), koji koristi umjetnu inteligenciju za razumijevanje ljudi, pomažući ljudima da iskuse nove načine kretanja kao i budućnost „voljenih automobila“.



    Specifikacije vozila


    3) Ostala vozila

    MIRAI
    • Bit će ih osigurano otprilike 500 za prijevoz osoblja Igara između službenih lokacija Tokija 2020., primjerice između zračnih luka i borilišta Tokija 2020.
    • Više pojedinosti o Miraiju možete pronaći u ovoj objavi za tisak


    Baterijska električna vozila (BEV) za pješačke zone

    • Toyota će staviti na raspolaganje otprilike 300 komada svojih stajaćih prijevoznih sredstava zaštitarskom/medicinskom osoblju koji će se nalaziti na lokacijama Tokija 2020., kao što su Olimpijski stadion i Teniski park Ariake
    • Povrh toga, Toyota istražuje korištenje sjedećih prijevoznih sredstava, kao i onih za povezivanje s invalidskim kolicima za osobe u kolicima i one s poteškoćama u kretanju

       



      Glavne specifikacije





       



      *1 Izračun je izradila Toyota na temelju podataka dostupnih u katalozima proizvoda. Izračun za PHEV se temelji na Toyotinim načinima izračuna objašnjenima u izvještaju koji je Ministarstvo gospodarstva, trgovine i industrije te Ministarstvo zemljišta, infrastrukture, prijevoza i turizma. Za neka vozila s posebnim prilagodbama za Tokio 2020., Toyota izračunava potrošnju goriva na temelju povećanja težine uslijed prilagodbi. Vrijedi od 23. kolovoza 2019.
      *2 Kombinacija „autonomnog“ i „mobilnosti kao usluge“ u opisu Toyotinih usluga mobilnosti koristeći vozila s automatiziranom vožnjom
      *3 Opise razina prema SAE možete pronaći ovdje